tisdag 23 oktober 2012

HJÄLP!!!!!!!




Jaha, jag har suttit igår och funderat på köksalternativ...egentligen tycker jag att svarta luckor/lådor hade varit så fint. Men man kanske hade fegat ur, och tagit vitt. Eller vad tror ni? Jag har provat IKEAs "rita och planera själv", funkade väl ganska bra men jag tror att jag bokar en tid med dem ändå när det nya IKEA har öppnat i Älmhult. Har googlat och tittat på så många köksbilder på IKEA Lidingö luckor, och som folk sätter upp skåpen, man blir ju mörkrädd. Måste ju bli perfekt menar jag!! :) 
Grått eller vitt?
Svart?
Vad tycker ni? 

4 kommentarer:

Patricia sa...

VITT VITT och VITT... Ja om du frågar mig alltså ;)

agnes stig sa...

Jaa du har kanske rätt.....vitt, frääscht!

Anonym sa...

Vitt tycker jag! Kram Linda R

Anonym sa...

Finns inget alternativ - absolut vitt:-)!!!!! Kram o trevlig helg:-)! Sara